poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wigilia 2012

 
 

 
 

Tradycyjnie jak co roku

Sypia się zyczenia wokol.

Wiekszosc zyczy swiat obfitych

I prezentów znakomitych.

A ja Wam zycze moi mili

Byście swieta te spędzili

Tak jak kazdy sobie marzy.

Moze cicho, bez halasu

Idac na spacer do lasu.

Moze w gronie swoich bliskich

Jedząc karpia z jednej miski.

Moze gdzieś tam w ciepłym kraju

czując się jak Adam w raju.

Moze lepiąc gdzieś bałwana,

Jeśli śniegiem ziemia zasypana.

 
 
moj skromny stol wigilijny
 
takze i w tym roku nie zabralo na nim oplatkow
 
 
barszcz na domowej roboty zakwasie i wlasnorecznie lepione uszka
 

byl i  losos zamiast karpia

 
domowej roboty salatka jarzynowa to dzielo mojej corki
 

paszteciki z farszem grzybowym

 
kluski z makiem

dunski ris a´la mande

domowej roboty pierogi z kapusta i grzybami
 
piernikowe muffinki  -wypiek mojej córki

makowiec-tez własny wypiek, wg przepisu babci

domowa cwikla - praca mojej córki

kompot z suszonych śliwek


wigilia 2012 - 12 potraw wigilijnych
czyli czym chata bogata




 
Pozdrawiam swiatecznie


 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Tyle dobrego jedzonka ;-)
    Trzeba było mnie zaprosić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostalo jeszcze troche na dzisiaj Panie M. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń