czwartek, 27 grudnia 2012

Postanowienia noworoczne

Coz, wg kalendarza Majów nowy rok (5000) juz sie zaczal (od 24 grudnia).
Mogę  wiec zaczac moje postanowienia noworoczne.
Zacznę od ciala.
Otoz mam zamiar zaczac regularnie wypiekac własny chleb na zakwasie, gdyż ten sklepowy to jedna chemia.
Maszynkę do pieczenia chleba kupiłam juz dosc dawno, a uzywalam ja sporadycznie.




Ponadto bedac w sanatorium, kupiłam na jednym z pokazów komplet garnków z tytanu, na których mozna piec i smazyc bez używania tłuszczu. Zestaw posiada tez wkladke do gotowania na parze.

maly rondelek

'duza patelnia


wkładka do 6 litrowego garnczka
Dwie silikonowe podkładki dostałam  dodatkowo

wkładka do gotowania na parze 
   Wlasnie owo gotowanie na parze będzie moim
 drugim postanowieniem noworocznym.


                                   Pozdrawiam serdecznie

 

1 komentarz:

  1. Witaj Syll.Bardzo Ci dziekuje za komentarz i za zaproszenie mnie na Twojego bloga. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń