wtorek, 4 grudnia 2012

hematyt - kamien sil witalnych

Bedac w sanatorium w Cieplicach bylam na spotkaniu
 zachecajacym do kupna juz nie pamietam czego.
 Ale dawali upominki z hematytow.
 Dostalam piekna branzoletke 





                                  Potem dokupilam sobie jeszcze za 20 zl naszyjnik.






                                               Mam teraz taki oto komplecik :



Pani mowila cos o tym kamieniu, ale uwazalam ze to jest bajanie.
Nosilam jednak te bizuterie, poniewaz pasowala do mojego popielatego sweterka
 i bluzeczki.

Nawet moja corka zauwazyla, ze kiedy mam  na sobie chociaz jedna czesc z tej bizuterii jestem pelna energii, radosna i zadowolona z zycia.
Zaczelam sie nad tym zastanawiac. Jakos nigdy nie wierzylam w moc kamieni, az tu nagle... cos w tym jednak jest. 
Bizuteria z hematytu jest tania, wyglada elegancko i skromnie. 
Osoby, ktore sa nosza cechuje sila i wytrwalosc.


Wierzcie lub nie, jak chcecie.






Hematyt (inaczej naturalny tlenek zelaza) nazywany tez kamieniem prawnikow ,
jest kamieniem niedrogim, ale ma zastosowanie lecznicze. 
Podobno oczyszcza krew i regeneruje chore komorki, a takze reguluje cisnienie oraz sen. 
 Ulatwia zasypianie i daje spokojny sen, gdy polozymy go w poblizu np. pod poduszka.
W stanach oslabienia mozemy go nosic stale.
Po chorobie intensyfikuje sily i regeneruje  nasz organizm.
Hematyt jest przydatny w stresujacych sytuacjach,  pomaga zachowac cialo i ducha
 w rownowadze.

Ale uwaga!

Hematyt nie toleruje obecnosci innych kamieni !

Nie moze miec kontaktu z woda!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz