sobota, 15 grudnia 2012

Oplatki



Swieta ida do nas wielkimi krokami.


 
 
 
 

Przygotowuje się do nich jak co roku. Będzie prawie wszystko,
ale oplatkow brak.
 
Az tu wspaniała niespodzianka i wielka radosc.


 

Wzruszyłam się, no po prostu się wzruszyłam.
Wczoraj dostałam paczuszkę od mojej  cudnej wspollokatorki z sanatorium.
Kiedyś powiedziałam jej, ze na Swieta nie bede miala oplatkow i ta kochana dziewczyna mi  je przyslala wraz z piękna kartka swiateczna i zyczeniami.
Malo tego wiedziała, ze uwielbiam Grzeski i dala mi 4 do paczki .
Oprócz tego kwadracik tiki-takow i malagi.
Znowu życie nauczyło mnie czegoś nowego. Przyjaźni nie kupi się za zadne pieniądze!

              Bardzo Ci dziękuje moja "Pani z ZUSu" za pamiec o mnie.



 
Całuje serdecznie i zycze Ci duzo zdrowia i szczescia.



 
Jak ja Ci się odwdziecze?







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz