sobota, 30 marca 2013

Swiecenie pokarmow

 
 


Dzisiaj Wielka Sobota i  jak to bywa w polskiej tradycji biegniem z koszyczkiem
pełnym przysmaków, a także pisanek,
 kiełbasek no



i obowiązkowym barankiem.
Ja po raz pierwszy byłam dzisiaj
w katolickim Kościele pod wezwaniem
swietego Norberta w Vejle.



 
 
 

 
 


 
obok kosciola jest szkola rowniez imieniem sw.Norberta
 

Przeczytałam w internecie ze wlasnie dzisiaj o godz. 12.30 będzie poświecenie polskich koszyczków, gdyż inni katolicy nie maja takiej tradycji.
Rodaków byl pełniutki kosciol, ksiądz byl dunski, ale wraz z tłumaczem. Najpierw bylo krótkie wprowadzenie, modlitwa, odspiewalismy wspólnie dwie piesni, a potem ksiądz poswiecil koszyczki i nas, wiernych nie zalujac zimnej swieconej wody.




Potem juz tylko powrót do domu. Ksiądz zapraszał tez serdecznie na rezurekcje,  które tutaj ropoczynaja się w Wielka Sobotę o godzinie 23. Jest dzisiaj bardzo zimno i pada śnieg, wiec raczej się z moja córka nie wybierzemy.








 

 

 

 

 












 
 

 




Pozdrawiam serdecznie i proszę o komentarze.

Mam tez swój kanal na YouTube : Beta50plus










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz