sobota, 23 marca 2013

Magiczna rolka

Wczoraj nie mogłam się zalogować na własnym blogu ...i znowu nie bylo posta, za co przepraszam.

Takie male cos jak magiczna rolka, ale jakie pomocne, zwłaszcza  dla kogoś takiego jak ja, kto ma futrzaki w domu.
Rolka jest do wielokrotnego użytku. Walek jest zrobiony z "galaretki", do której przyczepi się kazdy, nawet calkiem  maleńki klaczek. Potem wystarczy tylko walek od rolki splukac woda, a wszystkie klaczki szybko się odkleja i walek jest  czysty i gotowy do ponownego uzycia.
Gdy jedna warta "galaretki" się zużyje, to ja sciagamy, ponieważ pod spodem sa następne i jest ich dosc duzo.
Zelkowe rolki sa w roznych kolorach : rozowe, niebieskie, zolte i zielone.


 



 

 Magiczna rolkę kupiłam przypadkowo w duńskim Silvanie (odpowiednik Bauhausu) , za 40 koron czyli okolo 20 złotych. Kiedy jeszcze bede w pobliżu to zakupie kilka dodatkowych rolek, gdyż te jedna kupiłam  tylko na probe.
Wlasciciele kotów musza się ciągle czyścic z sierści swoich pupili, a taka magiczna rolka to wielka pomoc. Naprawdę polecam.

Pozdrawiam serdecznie i proszę o komentarze.

Mam tez swój kanal na YouTube : Beta50plus
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz