wtorek, 12 marca 2013

wielkanocne dekoracje

Zauwazylam, ze  wszyscy sąsiedzi dookola od dawna maja juz  wielkanocne dekoracje, tylko ja jak zwykle odstaje. Postanowiłam zabrać się do dziela. Wlasciwie  wiele nie kupowałam w tym roku, postaram się wykorzystać to co juz mam  w domu.
Dzisiaj zrobiłam  tylko mala dekoracje na drzwi wejściowe oraz zagrunowalam farba akrylowa duze jajka na decoupage. Wcześniej jednak  wszelkie nierownosci na jajkach zniwelowałam  drobnym papierem ściernym.





 

 



 

 

Zrobiłam tez 3 maleńkie jajeczka decoupade, ale musza jeszcze wyschnac.



 


Za oknem mróz trzyma i zima na całego, a ja na parapecie mam odrobineczke wiosny.
 
 


Pozdrawiam serdecznie i proszę o komentarze.



Mam tez swój kanal na You Tube  :  Beta50plus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz