wtorek, 5 marca 2013

Dzien Tesciowej

Dzisiaj  mamy Dzień Teściowej.


Droga  Tesciowo
Przyjmij zyczenia
Ze swego ziecia - zadowolenia
Mlodej tesciowej dzis kwiat niose
Dla Ciebie mamo nawet zone zniose!




Krazy o niej mnóstwo dowcipów,  jak np. takie oto:


- pyta kolega kolegę: podobno przestales pic? tak to prawda, to dzięki teściowej,  bo ciagle widziałem ja potrójnie.

- kolega pyta kolegę : czemu jesteś taki smutny? Bo porwali mi teściowa!  No niemożliwe! Martwisz się tym?!  Tak, bo powiedzieli, ze jak nie dam okupu to ja sklonują!

- w gazecie jest ogłoszenie : zamienię teściowa na psa, moze byc wsciekly.

- co robi teściowa na plazy?
przyzwyczaja się do piachu!
 
- czym rozni się madra blondynka od dobrej teściowej?
 odpowiedź : niczym , bo jeszcze  nikt ich nie widział !

-  Tata, syn i teściowa ida na spacer do lasu. Nagle syn mówi do taty : tato dzik zaatakował babcie, a tata na to: jak sam zaatakował to niech się teraz sam broni!
 
- Ojciec po długim monologu teściowej zwraca się do syna : jasiu przynieś no babci krem do ust. Tato ale który? Ten z napisem "kropelka".

- Sąsiad mówi do sąsiada : bylem z teściowa w zoo: No i jak bylo? Nie przyjęli jej!

- Maz mówi do zony: jutro obicinamu psu ogon. Odbiło ci? A po co?! Bo pojutrze przyjezdza twoja mamusia i w tym domu nie będzie zadnych objawów radości!

- Tatusiu, a czemu babcia się trzęsie? Nie gadaj tyle tylko zwiększaj napięcie!

- Jaka jest kara za bigamie?  Dwie teściowe!

- Czym się rozni dobra  teściowa od UFO?
 Podobno UFO ktos widział!

- Kochanie co kupimy mamie na imieniny? Moze plyte - odpowiada maz.
 A jaka? Nagrobna.

-  Tesc chce wyrzucić teściowa przez balkon.  Sąsiad krzyczy : zabijesz pan człowieka! A tesc na to : to odsuń się pan!

_ Jaka jest roznica miedzy teściowa a sloncem? Zadna , bo ani na jedno ani na drugie nie da się patrzeć!

- ziec klęczy przed krzyżem i mówi : ty panie wszystkie męki przeszedles ale u teściowej to nigdy nie byleś!

-  Twoja teściowa jest taka gruba, ze moze zatkać dziurę ozonowa!

-  Rozmowa dwóch kolegów. Wiesz moja rodzina przezyla ostatnio katastrofę kolejowa. A co się stalo?! Teściowa do nas pociągiem przyjechała!

-  Czym się rozni teściowa od buldoga? Szminka na ustach !

-  Co ma wspólnego ze soba  testowa i muchomor?
To i to trujące !

- Moja teściowa jest jak dziennik. Co , tyle gada? Nie , tylko pojawia się codziennie!

- Moja teściowa to istny aniol. A moja jeszcze żyje!




 
 







Ja jeszcze nie jestem teściowa, ale widzę co mnie czeka !

Pozdrawiam serdecznie i proszę o komentarze.


Mój adres na kanale YouTube  :   Beta50plus












 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz