poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Niedziela Wielkanocna


Swieta-  wspaniały to czas
bo zdarza się tylko raz.
Dlatego cieszmy się i radujmy,
zyczen sobie nie zalujmy!




W nocy byla zmiana czasu na wiosenny, chociaż za oknem zima.



 Z rana, ale nie takiego wczesnego, ponieważ nasz organizm musi się przyzwyczaic do czasu o jedna godzinę do przodu, wstałyśmy i przygotowalysmy wielkanocne śniadanie. 


 







Potem poszlysmy na dosc długi spacer, bo choc  zimno, to słonko ladnie świeci.

Po powrocie do domu zglodnialysmy i byl czas na  zurek z jajkiem i szynka, gdyż nie mam juz zadnej polskiej kiełbasy.


 

 

 

 





 
 

 
zrobiłam te duza pisankę metoda decoupage
 
 




 
koszyczek ze swieconka mojej córki





 
niebieski baranek


 



 
mój koszyczek ze swieconka


 
maleńki baranek w rzeżusze
 


 
moje pisanki decoupage
 
 
 


 
pamiątkowa serwetka po babci
 


 
pamiątkowe naczynko po babci na przyprawy
 
Tak malo zostało mi pamiątek po moich babciach, ale te które mam przywiozlam ze soba i przechowuje pieczolowicie.
 
 
Pozdrawiam wielkanocnie.
Proszę o komentarze.
 
Mam tez swój kanal na YouTube:  Beta50plus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz