piątek, 5 kwietnia 2013

krem nivea nawilzajacy, na dzien

Znowu dalam się skusić na nowy krem nawilzajacy do twarzy. Przyznam się szczerze, ze  juz od dawna nie kupowałam zadnego kremu nivea, ponieważ jakos mnie nie zachwycały.
Na ten krem zwrocilam uwagę zupełnie przypadkowo, ponieważ w  swoim składzie ma olejek  arganowy, na punkcie którego mam obecnie obsesje.
Jesli chodzi o sam krem to rzeczywiście  mocno  nawilża skore, ale stosuje go tylko od czasu do czasu i to głownie na policzki, a nie na cala twarz. Krem latwo się wychlania i wygładza skore.
Jest tez dosc wydajny, no i tani gdyż za 50 ml pudełeczko zaplacilam 60 koron czyli okolo 30 złotych.







Przeczytałam tez, ze niezbyt nadaje się  jako podkład gdyż tworzą się grudki. Ja rzadko używam fluidów i pudru, wiec dla mnie nie ma to większego znaczenia.

 Pozdrawiam serdecznie i proszę o komentarze.

Moja kanal na YouTube : Beta50plus


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz