sobota, 2 lutego 2013

Zakupy

Wczoraj moja córka miala 21 urodziny i z tej okazji zaprosiła mnie na obiado-kolacje.
Ale wcześniej bylysmy na zakupach.
Oto co "moje maleństwo" zazyczylo sobie na urodziny:





 Ale po kolei.
Najbardziej chciała waskie biale laminowane biureczko, które kupilysmy w kartonie i w przyszłym tygodniu mam nadzieje ze uda mi się je zlozyc.

Chciała tez torebkę z Dolce Gabbana. Torebka dosc, ze tak powiem pakowna i mysle, ze bede ja sobie pozyczala, oczywiście tylko od czasu do  czasu.




Chciala tez wlasnie taka mala orchidee. Będzie to jej druga z kolei. Ja juz straciłam nadzieje, ze jakaś moja  kiedykolwiek zakwitnie i  nie mam zadnej.



I na koniec taki oto maly, szklany flakonik.




Pozdrawiam serdecznie o proszę o komentarze.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz