piątek, 1 lutego 2013

Projekt denko

Postanowiłam prowadzić  projekt denko, czyli podsumowywac co miesiąc zużyte przeze mnie kosmetyki.
W jednym z poprzednich postów pisałam, ze nakupiłam i pootwierałam sporo roznych kosmetyków. Uzylam niektóre z nich tylko kilka razy i lezaly sobie.
Trudno po parokrotnych próbach stwierdzić, czy dany kosmetyk jest  dobry czy tez nie oraz czy warto go ponownie zakupić.
Teraz postanowiłam byc bardziej systematyczna i zuzywac opakowanie do końca, a potem dzielić się uwagami odnośnie każdego produktu.
Ponieważ jest dzisiaj 1-szy dzień nowego miesiąca, pora na podsumowanie stycznia.
 Oto co zuzylam, a były to 4 produkty :


 
 
Z firmy Ziaja - kozie mleko, odżywianie wygładzanie,krem dla cery suchej skłonnej do zmarszczek, o pojemności 50 ml. Ma miec wlasciwosci regenerujące, dla mnie za tłusty, chociaż w mroźne dni moze się sprawdzić. Krem ma dosc intensywny, ale przyjemny zapach. Dla mojej cery niezbyt się sprawdził, nie kupie go ponownie.
 



Z firmy Schwarzkopf  & Henkel  Fa kremowy zel pod prysznic z oliwka i proteinami jedwabiu oraz zapachem magnolii, 250 ml. Ciało jest faktycznie potem jedwabiste, jednak zapach jest tak intensywny, ze polecałabym stosować tylko od czasu do czasu. Ze względu wlasnie na zapach nie kupie ponownie.

 
 
Z firmy Ziaja krem regenerujący do rak i paznokci , oliwkowa naturalna odzywka skory,do skory suchej i normalnej, 80 ml. U mnie produkt się nie sprawdził, poza tym ma bardzo niepraktyczne , twarde plastikowe opakowanie. Musiałam się niemało natrudzić, by wycisnac trochę kremu, ponieważ plastik  jeszcze bardziej stwardnial podczas mroźnej pogody, gdyż krem nosiłam w torebce. Nie kupie go więcej.

 
 
Z firmy Pantene Pro-V - Nature fusion , balsam do wlosow, 200 ml. Używam prawie po każdym myciu głowy, nakładam na kilka minut niewielka ilosc balsamu, a potem go spłukuje.Włosy po nim sa jedwabiście miękkie i łatwe do rozczesywania. Ma ladny delikatny zapach, jest wydajny, włosy latwo się  rozczesują i sa lsniace. Mysle ze zakupie go ponownie.



Pozdrawiam serdecznie i proszę o komentarze.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz