poniedziałek, 4 lutego 2013

co czytam

Zawsze lubiłam duzo czytac. Bedac tutaj tez mam te mozliwosc, ponieważ w bibliotece mogę sobie  zamowic  do wypożyczenia polskie ksiazki. Jeśli danej pozycji nie ma w Vejle, to zostaje mi ona za jakiś czas przeslana. Dostaje sms-a ze dana ksiazka juz nadeszła. Oczywiście cala usługa jest bezpłatna.
Obecnie czytam (przeważnie robię to w pracy) 2 pozycje:

 Cukiernia pod Amorem - Cieślakowie - autorka Małgorzata Gutowska  - Adamczyk.

Jest to 3 tomowa bestsellerowa saga , w tej chwili czytam 2 tom. Czyta się bardzo lekko i szybko, gdyż nie mozna oderwać oczów od tej ksiazki.
Polecam.






Wybór Anny - autorka Maria Nurowska.
Dzisiaj zaczelam, zapowiada się ciekawie. Losy kobiety, która w 40 lat po wojnie odkrywa, ze nie jest osoba, za która się uwazala.




Ponadto znowu zaczelam się bawic w mala majsterkowiczke.
 Dzisiaj przyszła kolej do zawieszenia w oknie harmonijkowej  rolety. Poszło sprawie i szybko. Robiłam to tak samo jak juz pokazywałam w moim poprzednim poscie.








Pozdrawiam serdecznie  i proszę o komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz