czwartek, 28 lutego 2013

projekt denko - miesiac luty

Przyszedł dzisiaj czas na podsumowanie zużytych przeze mnie kosmetyków w miesiącu lutym.

Oto 4 produkty:



Pierwszy to krem Healthy Hand  i Nail, 75 ml -  do rak i do paznokci, który ma miec w swym składzie keratyninie, mleczko proteinowe z witamina E. Najlepsze rezultaty ma się podobno osiagac po okolo 2-3 tygodniach stosowania.
 Krem kupiłam w Danii, nie byl dosc tani jak na zwykły krem do rak, a efekty minimalne. Moim zdaniem krem bazuje na płynnej wazelinie, a pozostałe składniki sa w śladowych ilościach.
Nie kupie więcej i nie polecam tego produktu.

krem do rak i do paznokci


Drugi produkt to OLAZ , 15 ml - serum liftingujace  pod oczy. W moim przypadku  zadnego pozytywnego dzialania.  Cena nie byla taka mala chyba okolo 75 zl za malenka tubeczke.
Nie kupie wiecej tego serum.


OLAZ - serum pod oczy



Trzeci produkt to odzywka wzmacniajaca RZEPA  firmy Joanna - 200 g - do wlosow przetluszczajacych sie, ze sklonnoscia do wyapadania.
Stosowalam regularnie po prawie kazdym umyciu wlosow, wraz z innymi produktami.
Rezultat byl taki, ze wlosy przestaly mi wypadac i sa mniej lamliwe.
Odzywka ma troche za bardzo plynna konsystencje, ale ze wzgledu na pozytywne dzialanie postaram sie ja ponownie zakupic. Polecam !

odzywka do wlosow  - RZEPA , z firmy Joanna


Ostatni produkt z  lutowego projektu denko to  Mrs. Potte`s ekspresowa odzywka do wlosow bez splukiwania, 200 ml -  ulatwia rozczesywanie , z imbirem i z  D - pantenolem.
Stosowalam regularnie. W moim przypadku produkt sie sprawdzil, odzywka naprawde ulatwia rozczesywanie, ma ladny zapach, ladne, lekkie i praktyczne opakowanie z rozpylaczem.
Stosujac odzywke wraz z innymi produktami zauwazylam ze wlosy znacznie mnie mi wypadaja i sa mniej lamliwe.
Z pewnoscia zakupie ponownie. Polecam!



Odzywka bez splukiwania, praktyczna i stosunkowo tania, latwa w uzyciu






Pozdrawiam serdecznie i prosze o komentarze.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz