poniedziałek, 18 lutego 2013

Pharmaceris - krem na rozszerzone naczynka krwionosne

Zakupiłam znacznie powiekszajace lusterko i przyjrzałam się  dokładniej skórze na mojej twarzy.
Zauwazylam poszerzone naczynka krwionośne w okolicy nosa, a szczególnie nozdrzy oraz kilka popękanych naczyniek na policzkach.
Aby zahamować ten proces postanowiłam temu jakos zaradzić i zakupiłam Pharmaceris - intensywny krem odżywczy do codziennej pielęgnacji skory zaczerwienionej z problemem rozszerzonych i popękanych naczyniek, z tendencja do rumienia i wylewów podskórnych.
Polecany do stosowania jako ochrona skory zima, czyli w sam raz na teraz.
Krem powinno się  stosować codziennie rano i wieczorem.

50 ml , cena okolo 38 złotych
 
 
 

Krem ma  gęsta konstystencje, jest dosc "tłusty", bez zapachu.
Ladne opakowanie posiada praktyczna pompkę do wyciskania kremu.
Spróbuje uzywac systematycznie tak jak jest to zalecane, bo 8 marca mam jeszcze wizytę u dermatologa,wiec zapytam się czy on by mi jeszcze nie przepisał cos na moje powiększone naczynka.

Pozdrawiam serdecznie i proszę o komentarze.


 

2 komentarze:

  1. Kiciu, na istniejące już pajączki krem już nie pomoże, wszelkie specyfiki mogą jedynie wspomóc walkę w tym, aby inne się nie pojawiły. Pajączki zlikwidować można jeno zabiegiem u dermatologa.
    Oczywiście o cerę z pajączkami trza dbać inaczej niż o zdrową, o czym Ci powie dermatolog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie Milu, ale mozna zawsze zapobiegac, zeby naczynek nie tworzylo sie wiecej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń