poniedziałek, 7 stycznia 2013

No to cwicze

Trzeba przyznać, ze niepotrzebnych kilogramów to mi się uzbierało. Najwyzszy czas się ich trochę pozbyć.




Na yt sa ciekawe ćwiczenia gimnastyczne , nawet dla takich foczek jak ja , wiec sobie trochę pocwiczylam.

 
 



 
 
 
 
 

Szybko się mecze, po paru razach padam,to z powodu bardzo słabej kondycji.
Do cwiczen w domu mam takie buty :


A do biegania takie :



Mam tez herbatkę ziołowa, która moze byc pomocna.

 
 


No i jeszcze obiecana wcześniej fotka naszyjnika, który kupiłam sobie
w niedziele w HM.

 
 


Mysle ze się spodobała.
Pozdrawiam serdecznie i proszę i komentarze.




 

2 komentarze:

  1. hihihihi no jak taka fotka nie ma się spodobać... Zwłaszcza facetom ;-)
    Zwłaszcza ta ostatnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Marianie ciesze sie, ze fotki mimo iz marnej jakosci podobaja sie ze wzgadu na ich tresc.Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za komentaz.

    OdpowiedzUsuń