sobota, 5 stycznia 2013

Postanowienia noworoczne c.d.

Od nowego roku zaczelam biegac. Mowiac szczerze bardzo mi się nie chciało.
Zwalałam winę na pogodę. Ale zeby nie zwlekać zaczelam biegac w tym w co  jestem ubrana na codzien.
Jak na pierwszy dzień bylo to dosc intensywne i moze trochę za długi dystans, dlatego na drugi dzień nie  mogłam się ruszyć.
Ale pomyslalam sobie, ze nie powinnam  się tym zrazac tylko biegac dalej.
Dzisiaj minal 3  dzień biegania, oczywiście czuje się zmęczona po powrocie do domu.
Dzisiaj zakupiłam sobie koszulkę i spodenki do treningów w domu.

zakupy w HM
 

spodenki i koszulka do cwiczen

 
byl niedrogi trimmer w Matasie
 

 Mam w planie na moje urodzinki w lutym sprobowac rozruszać się trochę  na fitnessie. W Vejle jest kilka fitnessowych centrów, muszę się rozgladnac gdzie będzie mi najlepiej odpowiadało.
Mam tez  w planie pływalnie. Bardzo  dobrze czulam się po wodnym aerobiku w Cieplicach.
Nie wiem gdzie w Vejle jest basen, ale z pewnoscia jest jakiś  fajny i z sauna oraz  SPA.

Bardzo proszę o  opinie czy komentarze.
Czy macie tez jakieś postanowienia noworoczne i jak je realizujecie.
 
Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz