poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dzien Babci



Dzisiaj Dzień  Babci.
Z tej okazji zrobiłam laurkę dla mojej mamy, gdyż wiem jak bardzo lubi je dostawac.
Coz, teraz nastały czasy smsow, wiec moja 22 -letnia pociecha nie ma ochoty na prace plastyczne.
Ja z kolei wiem jak mama zawsze jest dumna z każdego dziela swoich dzieci, czy tez wnucząt.
Zrobiłam w pospiechu taka oto laurkę :






 Zyczenia nie były niestety moim dziełem,  skopiowałam je  z internetu :

Zycze Babci szczescia, duzo radości
I długiej, szczesliwej przyszlosci.
Niech los Ci z oczu lez nie wyciśnie,
Niechaj się wszystko wiedzie pomyślnie,
To, co jest piękne i wymarzone
W dniu Twego swieta niech będzie spełnione.
Duzo zdrowia, 100 lat zycia
I milion zlotoweczek do zdobycia

Pozdrawiam serdecznie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz