niedziela, 18 sierpnia 2013

Niedzielny jadlospis

Jak wygląda mój codzienny jadłospis ?
 Oczywiście w niedziele, zwłaszcza gdy mam ja wolna od pracy czy tez innych zajec mogę poswiecic trochę więcej czasu na sporządzenie posilkow.
Tak to wygladalo dzisiaj.
Śniadanie - ok. godz. 9 - 9.30 :
Oczywiście  obowiązkowo zaraz naczczo 1 szklanka wody, potem  kawa mielona  zaparzona w dzbanku ze stempelkiem, bo nie lubię fusów, do kawy odrobina mleka, w weekendy sa przeważnie bułeczki podgrzane w piekarniku, bez masla,
2 jajka na miękko, dzem malinowy, zolty ser 1- 2 plasterki, jakaś wędlina, dzisiaj 1 plasterek szynki , parę plasterków pomidora.
Nie wiem ile to śniadanie ma kalorii, moze faktycznie jest bardzo opfite.






2 śniadanie - ok. godz.12.30
szklanka soku marchewkowego



Popoludniowa kawa - ok. godz. 14.30
Kawa nasypywana , 1  plaska lyzeczka i troszkę mleka

Obiad - ok. 16.30 - 17 ( w Danii je się obiady miedzy 18 a 19)
 Dzisiaj zrobiłam cielęce steki , ziemniaki, salatke.
Do tego lampka wina.

 A tak oto robiłam salatke :
salata lodowa, 3 pomidory, 1 ogórek, 3 zielone cebulki, 1 mala cebulka, 1 zolta papryka, czerwona fasolka z puszki, ziarna słonecznika, odrobina soli












Deser - ok. 17
Galaretka cytrynowa



Podwieczorek - ok. godz. 19
Herbata bez cukru z kawałkiem kruchego ciasta -jabłka w budyniu, które dzisiaj upiekłam .





Kolacja
 nie jadam kolacji

Przed snem :
szklanka wody

Pozdrawiam serdecznie i proszę o komentarze.


Mój kanal na You tube  :  Beta50plus

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz