wtorek, 25 marca 2014

Taniec brzucha -miedzynarodowe pokazy



W dniu 9 marca, zaraz po Dniu Kobiet pojechałam z córka do Kolding na Miedzynarodowe Pokazy Tańca Brzucha. Widowisko bardzo ciekawe i kolorowe, trwało od 12.30 do 18.
Odbyło się 50 pokazów zarówno indywitualnego tańca , jak i tancow w grupach.
 



 

Jak dotąd  nic nie wiedziałam o tańcu brzucha, raz  tylko dosc dawno temu widziałam młoda Bosniaczke, która na jakimś pokazie mody tanczyla moze z minutkę wlasnie ten taniec.

Powiem tak: myslalam ze bede z jakaś godzinę czasu i znudzona wroce do domu. Ale nic podobnego się nie stalo. Wlasciwie kazdy z tancow byl inny, o roznym stopniu trudności, a stroje wprost przepiękne. Kobiety były w roznym wieku i nie brakowało rowniez pan starszych ode mnie. Moja córka tez o dziwo siedziała zafascynowana i nic nie mowila o powrocie do domu. 

Przed pokazem odbyły się targi stojow do tańca brzucha. Sama wraz z moja latorosla chodzilysmy z zaciekawieniem od stoiska do stoiska. Dalam się nawet skusić i kupiłam pięknie zdobiona chustę na biodra w kolorze miedzianym.


 





 


 




 



 
 

Ogladalam tez piękna chustę na biodra z motywem niebieskiego pawia. Cena 250 koron, czyli jakieś 130 zl.



 

Zamiast biletów dostalysmy po pieczątce wielblada przybita na naszej ręce. Bileterem byl gustownie ubrany pan z stroju chyba  beduina.

 
 

 

Na widowni bylo tez sporo panów, którzy żywo, acz elegancko reagowali na pięknie poruszające się tancerki. Trzeba przyznać,ze  taniec brzucha jest bardzo zmysłowy, ze juz nie wspomnę o pikanterii która dodają dosc skapo odziane tancerki.



 
 


 

Najmniej podobała mi się sama orientalna muzyka, jakos nie lubię tych tonów, ale po jakimś  czasie moje uszy przyzwyczaily się.

Niestety zabronione bylo robienie filmow i zdjec podczas pokazow. Wielka szkoda !!!




 
 
 Podrawiam serdecznie.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz