czwartek, 27 marca 2014

CLINIGUE

Wiadomo, ze produkty CLINIQUE nie sa tanie. Jak dotąd obchodziłam je z daleka, bo uwazalam, ze sa tylko dal snobów.

Do kupna 2-ch produktów zachecila mnie wcześniej juz wspomniana przeze mnie Bogusia z pewnego kanału na Yt. Jej kanal nalezy do jednych z moich ulubionych kanalow i oglądam go systematycznie.

Zachęcona recenzja kupiłam 2 produkty z CLINIQUE :

 
 

1- szy to perłowo - jasnoniebiesciutki  lagodzacy i o nieco zagęszczonej konsystencji tonik , przeznaczony do cery wrażliwej. Zmywam nim twarz i dekolt 2 razy dziennie : rano i wieczorem. Płyn ma w swoich wlasciwosciach zluszczac delikatnie martwy naskórek oraz dzialac kojąco i lagodzaco, a ze względu m. in. na zawartosc aloesu przygotowuje skore do nawilżania. Jest przeznaczony do cery suchej.

Lotion o pojemności 200 ml nie posiada  pompki, co moim zdaniem jest minusem tego produktu, poniewaz z dosc duzej butelki zawsze wylewa mi się więcej płynu na wacik i poza nim niz tego chciałabym, a produkt do tanich jak wiadomo nie nalezy. W Matasie w Danii kosztuje powiem 185 koron, czyli okolo 90 złotych.

 

 

2-gi to wygladajaca jak kogel - mogiel silnie nawilzajaca emulsja do twarzy. Rzeczywiście nawilża skore i szybko się wchlania, powoduje ze skora staje się bardziej elastyczna i ma zdrowy, matowy wygląd. Godnym polecenia, zwłaszcza dla pan w  moim wieku jest to, ze emulsja pozwala skórze na lepsze magazynowanie wody, dlatego tez  staje się ona bardziej gładka i elastyczna. Czworokątny pojemniczek o pojemności 200 ml posiada pompkę, przez co mozna aplikować na twarz tylko tyle produktu ile nam akurat potrzeba, a to ważne gdyż produkt jest zbyt drogi, aby mozna bylo sobie pozwolić na jego marnowanie. W duńskim Matasie kosztuje na promocji 445 koron, czyli hm...jakieś 230 złotych.  Zeby jednak trochę pomarudzic powiem, ze mam male ręce i taki czworokątny pojemnik  nie jest zbyt praktyczny i dosc  trudno trzyma się go w dłoni.

 

 

Produkty kupiłam  jakieś 3 tygodnie temu i jestem na etapie testowania. Jak dotąd sprawdzają się dobrze, ale za takie ceny to szalu jak dotąd nie widzę. Poczekam  jednak z ocena.

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz