niedziela, 2 marca 2014

GOODIEBOX czyli dunski Glossy Box

Wczoraj odebrałam juz piaty z kolei duński Goodiebox, czyli taka duńska odmianę polskiego Glossy Boxa. Zachecila mnie wlasciwie to tego Bogusia z pewnego kanału youtubowego.

Co miesiąc otrzymuje smsa, ze mam w pobliskim małym supermarkecie do odebrania  przesylke. Biegnę oczywiście, bo jestem ciekawa co tym razem  dostane.

Sama paczka kosztuje 99 koron, do tego koszt przesyłki - 40 koron.

Podliczając razem to okolo 70 zlotach.

Z produktów, jak do tej pory jestem zadowolona, bo sa tez zarówno próbki jak i pelnowymiarowe produkty.

A oto co tym razem przyszło do mnie w  paczce :

 
tak wygląda paczka z duńskiego Goodieboxa

a w środku zawsze takie samo czarne pudełeczko z inicjałami GB


W pudełeczku owinięta czarnym papierem z nomogramem GB zawartosc pudełeczka na marzec

spis marcowych produktów
 
Cala zawartosc marcowej paczki

suchy szampon do wlosow


Eucerin - próbka lotionu do ciala

Plaisir - próbka perłowego mydla do ciala w kremie

maseczka do twarzy

Peel off Mask - próbka maseczki peelingujacej do twarzy
 
 

hm.. cukierki z lukrecja

zawartosc torebeczki z cukierkami

a oto produkt, z którego jestem bardzo zadowolona

Teeez - roz na policzki

roz na policzki w kolorze rosy glow



Pozdrawiam serdecznie.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz