poniedziałek, 24 marca 2014

Made in Poland - teleturnej interaktywny na TV Polonia


Nie wiem jakim cudem wczoraj czyli w niedziele 23.03 udało mi się dodzwonić do programu emitowanego na żywo w tv Polonia. Moze szczesciu pomogło to, ze byl tez numer telefonu specjalnie  na Danie.

Zasady gry sa takie, ze dzwoni się na wybrany na ekranie numer telefonu i odpowiada na pytanie zadane przez prowadzącego ten program od samego początku pana  Rafała Rybkowskiego, któremu z wielkim wdziękiem pomaga pan kamerzysta Irek.

Program oglądam prawie od samego początku jego nadawania, choc ostatnimi czasy zdarzyła mi się nieco dluzsza przerwa.


 

W sezonie zimowym głowna nagroda byla 1 tona węgla. Ciekawe co zrobilabym z taka nagroda.

Wczoraj natomiast  głowna nagroda byl pobyt w Ciechocinku.

 Ja miałam pytanie z dziedziny skoki narciarski (polskie skoki), a pytanie dotyczyło oczywiście Kamila Stocha. Przy malej dyplomatycznej podpowiedzi udało mi się odgadnac.

 
 

W nagrodę wygrałam rafantynke, a ponieważ goscilam w programie po raz pierwszy dostałam jeszcze dodatkowo koszukle z logo programu. Paczka ma byc do mnie wyslana jeszcze w tym miesiącu. Bede czekała z niecierpliwoscia. Koszulkę jak się domyślam zagarnie moja córka, a rafantynka będzie stala na honorowym miejscu w salonie.

 
 
Pozdrawiam serdecznie.

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz