sobota, 6 lipca 2013

Randers Regnskov - wycieczka do lasow tropikalnych

Moja córka jest działaczka duńskiego Czerwonego Krzyża i od kilku lat aktywnie uczestniczy w wielu akcjach tak duńskich jak i miedzynarodowych.
Ponieważ brakuje ludzi córka mnie tez próbuje wciagnac do pracy charytatywnej.
Corocznie dla spolecznikow z Czerwonego Krzyża urządzana jest wycieczka. W tym roku byla do Randers Regnskov, czyli do takiego tropikalnego lasu wraz z zoo.Pod  dwoma kopulami możemy podziwiać swiat tropikalny  z Azji, Afryki, i Ameryki Południowej. Jest tez male oceanarium.
Wyjazd byl w sobotę o godz. 9 rano , a ponieważ nikt się nie spoznil, wiec wyjechaliśmy punktualnie.



Potem na jednym z parkingów przy autostradzie zjedliśmy przygotowane swieze duńskie bułeczki i popilismy kawa.





Tak posileni dotarliśmy na miejsce o godz, 11.



 
Potem weszliśmy w tropikalny swiat roślin i zwierzat. Musze przyznać ze  bylo bardzo gorąco i duszno.Pot lal się z nas  ciurkiem. Ponieważ znajoma uprzedziła mnie wczesniej jak tam jest  gorąco, to miałam na sobie jedynie cienki podkoszulek.Zabrałam tez ze soba wodę do picia.















O godzinie 13 byl obiad a po nim wyjazd do domu.






 
Jak widac bylam bardzo glodna.










Wrocilam gdzieś kolo 19  uwazajac dzień za bardzo udany.

Z wycieczki zrobiłam tez 5 filmów, które wkrótce beda na moim kanale na You tube : Beta50plus

Pozdrawiam serdecznie i proszę o komentarze.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz