piątek, 2 maja 2014

Pomadka do ust Alterra




Bedac ostatnio w niemieckim Rossmannie zakupiłam długo poszukiwana przeze mnie pomadkę do ust Alterra. Slyszalam i czytałam juz o niej tyle dobrego, ze postanowiłam ja sama w końcu wyprobowac. Powinno się ja stosować jako balsam na spieczone usta, ale ponieważ w swoim składzie ma oprócz rumianku rowniez olejek rycynowy, ktos madrze  zauwazyl, ze mozna ja tez stosować na rzęsy, ponieważ juz nasze prababki wiedziały, iz po systematycznym aplikowaniu go nasze rzęsy beda bardzo długie i mocne. Moje rzęsy do takich nie naleza, sa  marniutkie, cienkie i krótkie. Sam olejek rycynowy tez kiedyś stosowałam, bedac jeszcze nastoletnia panienka. Pamiętam, ze rano miałam oczy zaklajstrowane i ciezko mi bylo zmyc resztki olejku.

 

Wyczyszczona stara szczoteczka od tuszu do rzęs  pocieram  sztyft pomadki i nanoszę odrobineczke  produktu na rzęsy, przecieram nia tez moje brwi.

Mysle, ze jeśli u mnie ma się sprawdzić, to na jakieś rezultaty trzeba  poczekać okolo pól roku. Pomysł szczotkowania rzęs z Alterra poleciłam tez mojej córce. Ona tez będzie musiałam poczekać jakiś czas na efekty.

 

 Pozdrawiam serdecznie.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz