czwartek, 24 kwietnia 2014

Zakupy w Rossmannie

Jeszcze w ostatnia sobotę przed swietami wybrałam się na male zakupy do Niemiec. Chodziło mi głownie o wyroby spożywcze , ale przy okazji zagladnelam rowniez do niemieckiego Rossmanna.

Mam taki swój ulubiony sklep w malej miejscowości kilka kilometrów od duńskiej granicy. Sklep jest  oczywiście otwarty rowniez w soboty. Wyjezdzam zawsze rano, tak aby spokojnie dotrzeć na miejsce zanim nadjada  Duńczycy, chociaż oni jada głownie do Flensburga.

Zaczelam od zakupów w Rossmannie ok. godz. 10 , gdzie spedzilam 2 godziny.

Mam jeszcze duzo kosmetykow, które przywiozłam sobie z Polski, ale mimo wszystko bylo kilka  drobiazgów, na które się skusilam. Wiekszosc z tych produktów zakupiłam, gdyż były bardzo polecane przez dziewczyny z moich ulubionych kanalow na Youtubie.







 

 

 

 
 


 






Jest tutaj polecana na wielu kanalach Yt pomadka do ust Alterra z olejkiem rycynowym, która używa się do smarowania rzęs, aby były ladne i długie,  ręczniczki do twarzy z mikrofibry, które doskonale wchlaniaja wodę, bardzo polecana, ostra penseta , natomiast rozowej gąbeczki do nakładania podkładu nie bylo w Rossmannie, wiec kupiłam ja w innym sklepie.

Zakupiłam tez kilka produktów do pielęgnacji paznokci, bo lato tuz tuz i trzeba będzie więcej dbac o siebie, a zwłaszcza o nogi i stopy.

 

Pozdrawiam serdecznie.





 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz