piątek, 20 lutego 2015

Krem przeciwzmarszczowy Biogeniq deremika

Bedac 2 lata temu w Polsce zakupiłam, juz nie pamiętam gdzie i z czyjego polecenia, krem BIOGENIQ deremika 50+. Kupiłam i zapomniałam o nim, ponieważ miałam jeszcze kilka innych kremów przeciwzmarszczkowych. Az tu nagle robiąc przedswiateczne porządki w szafie natrafiłam na ten krem

Jest to krem redukujący zmarszczki, wygladzajacy, na dzień i noc.

 Po kilka uzyciach zauwazylam, ze o dziwo działa on rewelacyjnie na moja skore.Nie mogę powiedzieć ze redukuje mi całkowicie zmarszczki, ale z pewnoscia bardzo je spłyca, tak ze staja się prawie niewidoczne.

Krem ten stosowałam początkowo tylko na noc, ale od kiedy zauwazylam jego rewelacyjne działanie na mojej twarzy, stosuje go rowniez na dzień.

Ładniejsza i bardziej wygładzona moja twarz nie przeszła oczywiście uwadze moim koleżankom. Wiele z nich pytało mnie wręcz czy nie przeszłam jakiś zabieg, bo moja skora tak nagle się wygladzila i nabrała swiezosci. Trudno im bylo uwiezyc, ze to za sprawa tego malego słoiczka.

 
 
 

W swoim składzie krem posiada :ektoine MR, wektor kolagenowy o silnym działaniu przeciwzmarszczowym i ujedrniajacym oraz substancje o działaniu przeciwzapalnym, antyrodnikowym, nawilzajacym i kondycjanujacym, które swe zrodlo maja w roślinie zwanej królowa jednej nocy.

U mnie ten krem bardzo się sprawdza i gorąco go polecam paniom w moim wieku.  Ladny, nieco baryłkowaty w kształcie słoiczek o pojemności 50 ml kosztuje okolo 50 złotych.

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

3 komentarze:

  1. Witam :) chciałabym się z Panią skontaktować w sprawie pewnej książki opisanej na Pani blogu niestety nie mogę znaleźć kontaktu do Pani czy mogłaby Pani się do mnie odezwać na maila joan.dabrowny@gmail.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka to ksiazka ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem teraz najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń